آ
-
آیتی، محسن
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
ا
-
احمدی، سلیمان
طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایمهای سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
-
احمدی، غلامعلی
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
-
احمدی، غلامعلی
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
-
احمدی آذرسنگان، زینب
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
-
اظهری، محبوبه
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
-
امین خندقی، مقصود
نظریهپردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربههای تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
-
امینی، محمد
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامةدرسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
-
ایران نژاد، منصوره
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
ب
-
بازدار، مرتضی
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
-
برخورداری، رمضان
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]
پ
-
پورباغبان، سجاد
الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
-
پورزندی، شیما
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیشدبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]
-
پورشافعی، هادی
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
ح
-
حاتمی، جواد
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
-
حاتمی، جواد
طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایمهای سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
-
حاجی حسین نژاد، غلامرضا
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
-
حاجی زاد، محمد
ارزشیابی برنامۀ درسی بهمثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
-
حسینی خواه، علی
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
ر
-
ریحانی، ابراهیم
نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دورههای مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
س
-
سلسبیلی، نادر
کند و کاو در حوزۀ ویژگیهای برنامۀ درسی مرجع زبانآموزی دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399]
-
سهرابی، مهین
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
نظریهپردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربههای تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
ص
-
صفائی، محمد حسین
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
-
صفائی موحد، سعید
ارزشیابی برنامۀ درسی بهمثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
-
صفرنواده، مریم
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
-
صیدخانی، مریم
بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتابهای درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دورهیِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
-
ضرغامی همراه، سعید
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]
ع
-
عارفی، محبوبه
بررسی جایگاه قومیت در برنامههای درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
-
عارفی، محبوبه
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
-
عسگری، سیده صدیقه
نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دورههای مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
-
عصاره، علیرضا
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
-
علی پور، عادل
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
-
علی عسگری، مجید
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
غ
-
غلامآزاد، سهیلا
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]
-
غلام پور، میثم
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
-
غلامی، سمیه
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دورۀ ابتدایی بهمنظور پیادهسازی برنامههای آموزش هنری جدید [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 155-190]
ف
-
فتجی واجارگاه، کوروش
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
-
فتحی آذر، اسکندر
الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
-
فتحی واجارگاه، کورش
بررسی جایگاه قومیت در برنامههای درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
-
فراستخواه، مقصود
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
-
فراستخواه، مقصود
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
-
فردانش، هاشم
طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایمهای سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
-
فروغی نیا، مریم
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]
ق
-
قائدی، یحیی
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
-
قائدی، یحیی
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]
-
قاسمی، مریم
طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایمهای سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
-
قاسمی، یار محمد
بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتابهای درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دورهیِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
ک
-
کرد، مژگان
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]
-
کشاورز، سوسن
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
-
کوهستانی، بهروز
الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
گ
-
گرشاسبی، ایوب
بررسی جایگاه قومیت در برنامههای درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
-
گویا، زهرا
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]
ل
-
لیاقتدار، محمدجواد
نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دورههای مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
م
-
محمد شفیعی، عبدالسعید
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
-
محمدی، فائقه
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
-
محمدی، مهدی
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]
-
محمودی، فیروز
الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
-
محمودی، فیروز
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
-
مدنی، سید احمد
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامةدرسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
-
مذهب جعفری، ندا
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دورۀ ابتدایی بهمنظور پیادهسازی برنامههای آموزش هنری جدید [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 155-190]
-
مرادی دولیسکانی، مرتضی
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
-
مرتضوی، مرتضی
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]
-
مرتضی نژاد، نیلوفر
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربیبهمثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-276]
-
مقیمی، علی
نظریهپردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربههای تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
-
ملکی، حسن
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]
-
ملکی، صغری
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
-
مهرمحمدی، محمود
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
-
موحدی نسب، عباس
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
-
موسی پور، نعمت اله
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
ن
-
ناطقی، فائزه
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیشدبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]
-
نجاتی برزکی، نسرین
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامةدرسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دورههای مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
-
نیستانی، محمدرضا
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
ه
-
هواس بیگی، فاطمه
بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتابهای درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دورهیِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
-
هوشمند، علیرضا
نظریهپردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربههای تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد